KAZANAN MAKİNE
Rakipsiz güç/ağırlık oranı, ekonomik ve düşük bakım masrafları ile birlikte anlaşılabilir teknolojisi, KTM 250 EXC\’yi ekstrem enduro kullanımı için ilk tercih edilen motosiklet yapıyor. Son teknoloji motoru elektrikli marş yardımıyla kolayca çalışıyor ve piyasadaki en başarılısı olarak sayılıyor. Gerçek enduro performansı, mükemmel ayarlanmış 6 vitesli şanzıman ve DDS kavrama bu motoru sınıfın rakipsiz lideri yapıyor.
Rakipsiz güç/ağırlık oranı, ekonomik ve düşük bakım masrafları ile birlikte anlaşılabilir teknolojisi, KTM 250 EXC\’yi ekstrem enduro kullanımı için ilk tercih edilen motosiklet yapıyor. Son teknoloji motoru elektrikli marş yardımıyla kolayca çalışıyor ve piyasadaki en başarılısı olarak sayılıyor. Gerçek enduro performansı, mükemmel ayarlanmış 6 vitesli şanzıman ve DDS kavrama bu motoru sınıfın rakipsiz lideri yapıyor.
Teknik Ayrıntılar
YÜRÜYEN AKSAM
- MOTOR
- Hacim 249 cm³
- Çap 66,4 mm
- Strok 72 mm
- Marş desteği Ayak marşı ve elektrikli marş
- Vites kutusu 6 vitesli tırnaklı şanzıman
- Birincil aktarma 26:73
- İkincil aktarma 14:50
- Debriyaj Yağ banyolu DDS çok plakalı debriyaj / Brembo hidrolik
- Ateşleme tertibatı Dijital ateşleme ayarlı, temassız kontrollü, tam elektronik ateşleme tertibatı, Kokusan tipi
YÜRÜYEN AKSAM
- Şasi Çift Beşikli Merkez Şasi
- Çatal WP USD Xplor 48
- Süspansiyon kolu WP Xplor PDS Shock absorber
- Süspansiyon yolu Önde 300 mm
- Süspansiyon yolu Arkada 310 mm
- Fren tertibatı Disk fren, fren kaliperleri yüzer yataklı
- Fren diskleri – çap Önde 260 mm
- Fren diskleri – çap Arkada 220 mm
- Zincir 5/8 x 1/4″
- Gidon kafası açısı 63,5°
- Dingil mesafesi 1.482±10 mm
- Ön lastik ebatı 80/100 21
- Arka lastik ebatı 140/80 18
- Yüksüz durumda yerden yükseklik 370 mm
- Yüksüz oturma yüksekliği 960 mm
- Yakıt deposu kapasitesi toplam yakl. 9 L
- Yakıtsız ağırlık yakl. 103 kg
Yorum Gönder:
0 Yorum:
Blok hakkında tavsiyeleriniz olursa buradan yada iletişim sayfasından yazarsanız sevinirim.